Başlarda durum bizdede aynıydı. Sonra düşündüm oğlumun acıktığını doymadığını farkettim. Tabiki o bunu bana söyleyemiyordu.Ama annelik işte ben hissettim. Özellikle geceleri sabahakadar ağlıyordu. Açlıktan olduğunu farkedince artık uykuya geçmesine 2,3 saat kala oğlumu iyice yediriyorum. İnanın öyle rahatladıkki… deneyin.. inan deneyin bence uyur.. (16 aylık oğlum)