Bebeğim altı ay 10 günlükken falan sütüm gitti. Aslında doğduğunda iyi geliyordu daha sonra azalmaya başladı sürekli ek gıda sürecinde bebeğim gündüzleri çok emmiyordu geceleri sadece emiyordu bir gün gece emse bile çok ağladı baktım sütüm hiç gelmiyor gitmiş şuan 7 ayına girecek 20 gündür hiç emmedi ben bakıyorum bir damla süt gelmiyor çok üzülüyorum napmam lazım bebeğime bir zararı olur mu yardım edin