Zrrnyntr Beden olmadığı için mecburen satıyorum kızlar. 7900 dedim en son. Almanya’dan aldım. Çok güzel bir mont. Soğuk ve rüzgar geçirmiyor. Bedeni olsa kesinlikle satmazdım.