Selam arkadaşlar geçen hafta bronşit tanısı ile hastaneye yattık salı günü çıktık çok şükür herhangi bir hastalık bulgusu kalmadı fakat kullanılan antibiyotiklerden ishal oldu ve buda pişik yaptı verilen krem işe yaramadı iki gece önce yine bu şekilde ağlayınca acile götürdük oğlumun kasık fıtığı da var bu hastalık olmasaydı ameliyat olucaktı bu hastane sürecinde de iyice büyüdü bende fıtıkla ilgilimi diye götürdüm acil bir durum yok dedi doktor ama çıktığımızdam beri hastanede de vardı uykuda durup durup sıçrıyor ağlıyor, o hemşireleri de doktorları da edilebilecek her yere şikayet ettim zaten sırf kendi keyifleri yüzünden çocuğumu uykuda gelip damar yolu açtılar kaç defa korku kalıcak dediğim de doktorlar sen 1 yaşında yaşadıklarını hatırlıyormusun bişey olmaz diye yanıt verdi. Çocuğumu altını açmaya yatırsam bas bas bağırmaya başlıyor artık sesi kısıldı yavrumun ben bütün bunları hastanede yaşadıklarımıza bağladım ama bizim gibi olan varmı normalmi bilemiyorum çok tedirgin oluyorum ne yapmam gerekiyor bilemiyorum