Bi ben mi beceremedim diye merak ediyoruum, kizim 1 bucuk aylik duzenli bir beslenme olusturamadik :/ gunduz sik sik besleniyor , gece ise uzun sureli uyudugunda kaldirip emzirmek istemiyorum , kendisinin uyanmasini bekliyorum.. dogru mu yapiyorum bilmiyorum
( su anda da uyansin diye bekliyorum 4 saattir kesintisiz uyuyor , kaldirsam uykulu halde cok az emip memede uyuyacak )