8 aylık oldu oğlum 3. Ayından beri ağız suyu akıyor sürekli önlük değiştiriyorum, eli ağzında, kaşınıyor ne bulursa ağzına sokuyor, gece uykusu sıfır ağlayarak uyanıyor diş sancısından ama hala çıkartmadı. Tetagil kullanıyorum. Pırasa, havuç ve salata veriyorum eline gündüz. Bol bol su içiriyorum. Çıksın diye dört gözle bekliyoruz