bilgeganii oioi önlük, kase, 3 bölmeli tabak aldım. Hiç bulaşık makinasında yıkamadım, elimde kabak lifiyle green clean bebek emzik biberon deterjanıyla yıkadım. Bazen rafta bekleyince yağlı gibi oluyor tabaklar önlük de de oldu aynısı. Önlük silikon olduğu için bi süre sonra çocuğun boynuna ağır geldi sanırım rahatsız oldu. İkea MATVRA ikili önlük aldım onu çıkarmıyor rahat etti. Babybjörn önlük vardı onu da sevmedi. Bir de fisherpice ın etkinlik önlüğünü anladım heryeri batıyordu onu giyince iyi oluyor. İkeanın KALAS serisinin tamamı var bende, BÖRJA suluk var, SMAGLI tabak ve kasesi var. Hepsinden memnunum. Munckinde tabak ve kaşık var o da güzel. 😃 ben baya şey denedim yani.