Bende kendi bahcemizden olan zeytinyağını kullaniyorum. Öyle ki zeytinyağımız asla fabrika üretimi değil. Türkiye de sadece 2 tane olan - biri Bursada- Taş Değirmende üretiyoruz. Bu yüzden tadında herhangi bir acılık da yok ve tabiki katkısız. Artık gerçekten dışardan hiç bir şeye güveni olmuyor insanın, neler duyuyoruz