lamiakus Ben kızım da ayni şeyi yaşadım 3 kez.İlkinde bilmedim iç gecire gecire gogsum de yarım saat hic susmadan ağladı ter içinde kaldı.Benim kızım da hiç gazlı bir bebek değildi aklıma gelmedi susmayinca hastaneye gittik gaz sıkışması demişti doktor gerçekten de öyleymiş hatta 1,5-2 ay da bir oluyor.Kabizlik yaşıyor mu?belki sizinki de bu yüzden olabilir.