Öncelikle bebişin hayırlı uğurlu olsun canım sağlıkla büyüsün 🙏🏻 2-3 saat genel bir kavram sen bebişinin ihtiyacına göre emzir bu saat aralığını geçirmemek için genel bir süre benim bebiş de 5-10 dakika emerdi ben bazen saatte bir bazen yarım saatte bir bile emzirdim önemli olan bebişin emmeyi tam yapması uyursa uyandır emmeye devam etsin memeyi kendi bırakıyorsa ve ağlamıyorsa zaten doymuştur süreyi de kendin belirlersin ama 2 saati geçirme daha çok küçük😇