ipekkks eskiden doğum izni bu kadar bile değilmiş beni annem 40 günlükken bırakmak zorunda kalmış. Hiç kendinizi kötü hissetmeyin anneme hala çok düşkünüm. Annenin yeri her zaman ayrıdır. Anneme işten geldiğinde sarılırdım bir kokusu vardı, böyle parfüm kokusu falan değil onun kokusu. O kokuyu özlerdim gün içinde. İşten gelip de sarılınca o kokuyu duyduğum an rahatlardım. Bebeğiniz de siz işe bile gitseniz döndüğünüzde sadece kokunuzla bile rahatlayacak, huzur bulacak.