Kızlar diğer postlarımda da belirttiğim gibi 11 aylık bebeğim hiçbir ek gıdayı kabul etmiyor ağzını kapatıyor ağzında bekletiyor tükürüyor sabahtan beri çok kafama taktım araştırıyorum instadan bir annenin gönderisine denk geldim aynı problemden muzdaribiz , ek gıdayı 1 hafta tamamen kesmiş sadece formül mamayla beslemiş sonra da ilk kez ek gıdaya geçermiş gibi tadımlar yaptırmış blw yöntemine geçirmiş bebeğini şimdi bebeğim düzeldi yiyor diyor sizce deneyeyim mi iyi edeyim derken daha kötü etmeyeyim aklımdaki soru şu bu defa da mamaya çok alışmaz mı daha kolay sonuçta