Bebeğim 4 ay 25 günlük bu zamana kadar ayakta sallandı, 2 gündür uykusu geldiğinde yatırıp yan çevirip sırtına pat pat, emziğini elimle ağzında tutup ninni söylüyorum ama özellikle gece uykusuna geçerken çok ağlıyor yarım saat ağlıyor sonra yorulup kendi kendine uyuyakalıyor doğru mu yapıyorum acaba? (Böyle yaptığımdan beri kısa gündüz uykusu biraz uzadı)