Kızlar bebeğimin iki gündür burnu akmaya başladı ara sıra da öksürüyor. Burnunu sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum ama hafif hırıltısı da var hasta oluyor gibi :( normalde yarın 9.ay aşısını yaptıracaktım ama bu haldeyken bir de aşıyla yormak istemiyorum. Bu aşı 12.ayda tekrar varmış bunu yaptırmasam 12.ayda tek doz olsa ne olur ki? Ankara’da büyük bir şehirde yaşıyoruz kızamık da bulaşıcı bir hastalık ondan korkuyorum biraz kararsız kaldım 😞