Aydakisiyahedicikk Desteksiz uyumuyor ben 4-5 aya oda ayırmayı düşünüyorum gece uyandığında sallayarak uykuya döndürüyorum zor olurmu
cokbilmismom Aydakisiyahedicikk önce desteksiz uyutmayı saglayin bence sizin için çok zor olur. Eğer gecede çok uyaniyorsa odalar arası sürekli gidip gelirsiniz
nilsupandr Valla 1 yaşında ayırdım beşiğine çıkıp sallıyorum mecburen önceden yatağıma alıp sallıyodum yatağa koyarken uyanıyordu şuan daha rahat oldu benim için