Ezooezz biz de 2 buçuk aylıkken 9 saatlik yolculuk yapmıştık, genelde uyudu ama sonlara doğru çok huzursuzlanmaya başladı sıkıldı sanırım arabada durmaktan. gece için bi şey diyemem çünkü doğdu doğalı gece uykusu yok, şuan 1,5 yaşında hiçbi şey değişmedi 🤷🏻♀️😅