Eşim vardiyalı çalışıyor.bir gün evde bir gün yok .bugünde evdeydi dışarı çıktı geldi. Bizimde borç su bu alacağımız kombi filan var. Esimde telefondan sürekli kombi fiyatlarına filan bakiyor. İşe uyuyup da gidiyor tam yatacakti. Bende yüzünü goruyum diye yanına oturdum. O sürekli telefonda. Tartışmaya başladık telefonu bırak 5 dk sohbet edelim git yat dedim. Ne konusacaz dışarı çıktım eve geldim işte bilmem ne dedi. Tartışma başlayınca ben yatıyorum dedi gitti yattı benim agladigimi biliyor bile bile umrunda bile olmadı. Uyandı yemeğini yedi ise gitti. Ya arkadaşlar biraz sohbet edelim dedim telefondan kafasını kaldırmıyor. İş yerinde sabaha kadar boş otur bak telefonuna dedim. Agladigimdan gogsum tıkandı akşamına sertlik oluşmuş baktım ki. Haksız mıyım arkadaşlar evden çıktığım yok 3 aylık kızımla. Eşimle de haliyle konuşmak istediğim şuc mu yanlışım var mı