TulayGeriDon mutlumommyy geçen ay bende de oldu. Korktum. 1 hafta 10 gün sonra geçti. Ama kontrol altında tut. Eğer geçmezse ihmal etme.
ipeksibel mutlumommyy onlar fibrokist canım ben de bir sürü var vucud ureticyif ister alıyorlar isterse de kalıyor uzulunce falan agriyor
prensesinannesi123 Benimde sağ göğsümde var sertlik şişlik var emziriyorum doktora gittim kitle olduğu söyledi takip edelim dedi ağrı yanma yapıyor bende korkuyorum
bianneeeee Süt bezeler fasülye gibidir eğer öyleyse süt bezesi olabilir ama yine de tedirgin hissediyorsanız dr gitmenizi öneririm