masalbebe0889 Oğlum 2.5 yaşında diz kapaklarında boynunda biraz en çokta poposunda tomurcuk gibi bişeyler çıkmış ilk defa oldu farklı bişey yemedi diye düşünüyorum alerji olabilirmi yinede
Mavili-mavilimorcicek masalbebe0889 Cildi kuru görünüyor ondan olabilir.Farkli birşey yemediyse alerji oralar da olmaz genel de yüz,sırt ve kollar da görülür.
kaanveannesi123 masalbebe0889 masalbebe0889 iyi geceler el ayak ağız hastalığı olabilir dirseklerde popoda ayaklarda diz kapaklarında çıkıyor oğlum geçiriyor ağzını bi kontrol edin inşallah değildir kötü düşünmemek lazım ama siz yinede bir takip edin baştan dikkat ederseniz yayılmıyor çünkü geçmiş olsun
Mavili-mavilimorcicek masalbebe0889 Kötü dusunmeyin.Cok kalın giydirmeyin isilik gibi de duruyor.Cocugunuza kullandığınız bir nemlendirici varsa sürün iki gün takip edin.Cogalirsa yada azalmazsa doktora gidersiniz.
masalbebe0889 kaanveannesi123 olabilir ya 2 gün önce ağzını göstererek ağladı çünkü doktora götürelim hemen ozaman