bayanseymamom alışsın nolacakki belli bir süre sonra yatmak istesende yatmıyorlar ben 4 çoçuğum var ilk 3 ü 3 yaşına kadar yanımda uyudu sonra odaların şimdi 14,12ve 10 yaşındalar küçüğümde 19 aylık oda yanımda miss gibi oğlum olmadan uyuyamam ben aksine alışıyorum onlar bir süre sonra ayrı yatmak istiyor