mavismommy Evde de huysuzlandığı oluyor ama dışarı çıkınca arabaya binince farklı ortamlara girince çok ağlıyor nasıl aşabiliriz bunu delirmek üzereyim
mavismommy ilay-mom bir aydır böyle şuan dört buçuk aylık öncesinde böyle değildi çıktığımızda uyuyordu iyiydi ama şimdi eve girene kadar hiç susmadan ağlıyor