sebur merkezi sistem yalnızca ısınma için var. Banyo ve mutfak için kombi alıyoruz maalesef. Ve merkezi sistemde apartman başına toplam tüketim daire başına bölünüyor. Her dairenin kullanımını ölçen bir cihaz var. Fazla yakan fazlasını kendi cebinden ödüyor. Birkaç toki hesabı takip ediyorum. Bunları biliyorum