Arkadaşlar foto atacağım . Bi toplu iğne başı kadar bi kan oturması gibi düşünün elimi sürtünce bi çıkıntısı vs yok yani oğlum atopik dermatit bide çok sağa sola vurur bacağını kolunu önce bereledi sandım ama geçmiyor bi kaç haftadır var üstteki nokta gibi olan vardı alttaki ya bi yere vurdu çizdi gene bilmiyorum üstteki kan oturma gibi de devamı gibi de ama o alttaki çizgi gibi olan yoktu cildiyeden sıra bulmak ölüm geçer mi diye bekledim ama geçmiyor ya böyle bi şey başına gelen var mı