Benimki de yeni öğrendi dönmeyi 5.aya girecek. Heyecandan uyuyamadı sürekli dönmek istiyor ve dönünce geri eski haline gelemediği için ağlıyor. Bana çok sevimli gelmişti neden böğürmek filan diyorsunuz ki. İlla ki öğrenir terse dönmeyi de. Biraz sabredin öyle böğürmek, bıktım vs olumsuz şeyler söylemeyin çocuk hisseder.