Ikranur71 kücük sapka takın geceleri. Soguk olur daha minik bebeginiz üsür. Oda sıcaklıgı ne olursa olsun. Kac doktora gittim hepside bebekler ilk aylarda kafadan üsür banyodan sonra sapka tak demislerdi. Suan bıngıldaklarıda acık oldugundan. Bırak gozleri kapansin gerekirse ama kafası üsümesin. Saglıkla büyüt 😊