nskn Kızlar bebeğim 4.5 aylık yenidoğduğu zamanlar 150 cc çıkıyordu şimdi çok azaldı sağdım iki memeden 50 çıkmış çok üzülüyorum. Mama veriyorum zaten ama sütümü nasıl arttırabilirim en başından beri bestlak damla ve solgarın brewers yeast hapını kullanıyorum. En azından 6 ayı tamamlayabilsem 🥹
leylali22 nskn emdigi süre boyunca emsin 2 saatte bir boşaltsın memeler boşaldıkça bi dahakine daha çok dolcak 2 kez danışmanlık aldım ikisindede bol emzir arkasına sagım yap memelerini boşalt dediler ben emnedigi için sagım yaptım onla bile güzel arttırdım bunun yanında dilruba demirezerin ürünlerini kullanıyorum şuan dut katnatıyorum veya incir yiyorum evimden tahini eksik etmiyorum bide sagımdan gelen miktara kafanı takma ben sadece uykudayken emziririyodum bir gün ful emzirdim çiş sayısı 5 ti ertesi gün sagım yaptım sagdıgımı içirdim acaba aynımı olacak diye 4 kez çiş yaptı ve miktarı azdı yani bebek çok fazla çekiyor sagımdan
esra1896 Öncelikle ilaçlar,bitkiler vb. Onlar size geçici yardım sağlar. Yani tükettiğiniz zaman artış sağlayabilir. Sütünüzü sürekli olarak artırmak istiyorsanız sürekli emzirmelisiniz. Emzirme arkasına sağım. Gece de sağmalısınız.
hamsiperisi Emzirmek dışında protein ağırlıklı beslenmeniz ve yeşillik yemeniz çok etkili olacaktır ve bu siteden imom diye bişey duymuştum etkili olduğunu söylüyorlardı ben denememiştim