Duygu_52AK alti ayda bir yaptirilmasi gerekir. Siz gormezzsiniz ama temizlendikten sonra dislerinizin nefes aldigini hissedersiniz. Bazi insanlar daha cok dis tasi uretebiliyormus. Kisiye gore degisiyor. Zorluga gelince, zor degil belkide en kolay dis muayenesidir. Uyusturmaya da gereek duyulmuyor.