MRL_U27 Melegimkizim123 benim kizimda sadece mama ile besleniyor demek istedigim o ki mamayi hic kesme en onemlisi o simdilik
Mirayy00 [silindi] bizde kullanıyoruz onu arkasında yapimindada yaziyo zaten içine yarim cay kasigi 1 cay kasigi zeytinyağı koyarsanız bu problem olacağını sanmam😊