Ebru0101 Yarına randevu aldım yinede emin olamadım dişçi bi arkadaşım dil eti enfeksiyonu dedi so doktor azı dişi dedi kafam karıştı
damladll Ebru0101 bizim azı dişimizde beyaz uç vermişti bir kaç gün sonra o beyaz uç aft gibi gözüktü bana (yarısı diş eti yarısı diş böyle yara gibiydi yani) doktora götürmüştüm sorduğumda sorun yok böyle çıkıyor diş demişti şimdi kocaman azı dişleri var daha uzamadı bekliyoruz 🙈
maygirl Ebru0101 azı disi o yanlara dgru cok şişiyor.o şekilsw gordukten 1 ay somra uçlarni görmustum ben snra uzadi ve büyüdü☺️
kubra5461 Benim bebeğimde azı dişi çıktı ama bu kadar şiş değildi emin olmak İçin bi doktora danış en iyisi
Ebru0101 Azı dişiymiş götürdüm , bir ay da bile çıkamaya biliyor dedi doktor ilkinde diş sorunu yoktu hiç 2. Çocukların maşallahı var gerçekten
deniz9610 Ah aynı anda bundan daha fazla 4 azı birden şişti ve azılarla birlikte 2 de köpek dişi çıktı.. son şişlik kaldı ama canımıza yetti.. bizimde doktorumuz bazı çocuklarda böyle dedi