Sibelemrekaya Lütfen ne yapmam gerekiyo yardımcı olurmusunuz ilk çocuğum ve ateşimiz 38.4 her yerini soğuk suyla elimi islatim sürdüm şurup verdim daha etkilibisey yokmu
cilekliturtam Sibelemrekaya üstünü hafifletip ılık bi duş aldırabilirseniz iyi olur ama bundan ötürü doktora götürseniz Allah korusun ateş tehlikeli neden oldu acaba diş yada rahatsız mı
PonciKom Sibelemrekaya ben sabaha kdr ılık bezle hedyerını siliyordum ateşi dusuyordu ama bıara 2 gun düşmedi ateşi 39 40 gıdıp gelıyordu hastaneye gıttk kan verdk hastanye gudersenız mutlaka kanını aldırın enfeksıyon kanında mıkrop cıkmıstı haberınız olsun
Sibelemrekaya cilekliturtam kaç gündü ishaldi ve rengi köyü yeşil iki gecedir de ateş-i cikiyo ve hastane çok uzak ve gitmekte istemiyorum şu vurus diye lanet hastalık varken ortada
Papatyam1703 Sibelemrekaya sizinle aynı durumdayız ve bizde 10ay 24 günlüğüz tam düşürdüm derken çıkıyor
Papatyam1703 Sibelemrekaya dün kakasını 5 kere yaptı şimdilik birşey yok en son yatarken yaptı düzelsinler bir an önce 😢
PonciKom Sibelemrekaya siz mutlaka gıdın benm kızımda ıshal ve ateş vardı 2 gun 39 40 oldu ishalı devam etti crp cok yıksek cktı kanında mıkrop varmıs Allah korusun tehlıkelı
cilekliturtam Sibelemrekaya çok geçmiş olsun haklı olarak canım ortalık kırılıyor😢ama sizin belirtiler diş gibi benim kızım diş çıkarırken böyle ishal ateş olmuştu baktınız mı hiç yerleri belli mi
Papatyam1703 Sibelemrekaya geçen haftada grip oldu 2 gece böyle oldu ılık sı ile düşürdüm ama bugün düşmüyor ilaç vermek zorunda kaldım fitil verecektim ama çok pişk oldu o yüzden çekindim