Tosbigin_Annesiii Merhaba herkese, kızım pazartesi 1 aylık oluyor ama aşırı gazlı bir bebek bilindik damla var ama kullanmak istemiyorum kullanan anneler var mı kullanıyorsanız günde kaç kere kullanıyorsunuz işe yarıyor mu
TugcenurLina Tosbigin_Annesiii benim kızım da aşırı gazlı bir bebekti inanılmaz günlerdi gerçekten Rabbim sabır versin ben hala sabrıma şaşıyorum şahsen. Damlaya gelirsek ben biogaia probiyotik ve sab simplex damla kullandım. Probiyotik daha çok ağlattığı için kesmiştim damla da dakikalık iyileşme sağlıyordu sonra yine devam. Ben tek çareyi hemen ılık duşta ve internette kolik bebek müziklerinde buldum. Burada nurse harveys kullanan çoktu onlar iyi geldiğini söylüyordu ama bizde pek işe yaramadı 5-6 aya kadar çektik maalesef
alyazlhaygtt @Tosbigin_Annesiii öncelik sen kendin çok dikkat et yoğurt süt mercimek çorbası tarhana çorbası içme bol bol tavuk suyu çorbası iç bol su iç portal mandalina yeme brokoli karnabahar yeme çünkü bunlarda aşırı yüksek gaz oranı var benim kızım 2 aylık nurse horsun şurup şekilde gaz damlası var ondan veriyorum 20 damla yeterli geliyor bence 🌸