4 gündür 38 i geçmeyen bir ateşi var calpol verince hemen düşüyor eşlik eden farklı bir semptomda yok ateşi cikiyo halsizlik yapiyo dişim agriyo anne filan dedi bugün de ama bizden duyduğu için mi öyle dedi gerçekten agriyo mu emin olamadım doktora da götürdüm boğazı hafif kızarmış dedi antibiyotikte yazdı ama değişen bişey olmadı yarın antibiyotigi de bitiyo diş ateşi ne kadar sürer doktorda çok ağladığı için doktorda muayene de zorlaniyo 23 aylık bu arada arka azı dişlerinden şüphe ediyorum sizce dış midir