Herkese merhabalar 🌸
Şimdi size bir sorum olacak. 25 aylık bir kızım var. Çalışan bir anneyim ilk 9 ay kendim baktım sonrasında anneler gelip sırayla yanımızda kalarak onlar baktı ben gelene kadar kızımıza. İşim yarım gündü erken geliyorum diye işime erken döndüm.
Ama evde biri olduğunda ya da ben geldiğimde kızımla hep yakından ilgilendik. Kızım erken konuştu şuanda kendisini çok güzel ifade ediyor yaşadığı günlük durumları eve geldiğimizde bize aktarıyor. Ama ne yazıkki parkta oyun gruplarında ya da eve gelen misafirlere karşı filan çok soğuk duruyor. Nerdeyse sesi bile çıkmıyor hele oyun gruplarında o kadar az konuşuyor ki. Fiziksel temas da sevmiyor arkadaşları ona sarıldığında ya istemiyor ya da öylece duruyor. Çok ciddi duruyor ve genelde diğer çocukları izlemeyi tercih ediyor o anın içinde olamıyor bazen , hareketleri de nispeten etrafındakilere göre yavaş. Ama eve geldiğimizde açılıyor orda olanları anlatıyor ya da orada yapılanları evde yapıyor. Dışarda ve evde çok farklı davranıyor. Biraz zamana bıraktım sosyalleşsin diye oyun gruplarına götürüyorum gezmelere götürüyorum ama bilmiyorum böyle olması beni düşündürüyor biraz. Sizler ne düşünüyorsunuz neler yapılabilir önerilerinize ihtiyacım var.