gg3848 anayimbenn_ kaç aylık bizimki 4 aylık bu şekilde eli sürekli ağzında ne zaman çıkar diye merak ediyorum ben de
bakkalemzigi anayimbenn_ hiç belli olmuyor bizim de böyleydi altlar çıkacak diye beklerken bir den üst taraf çıktı altta iki ay sonra çıktı böyleyken
anayimbenn_ deniz1010 bakkalemzigi ay kızlar daha çok mu var 11 aylık olduk. Daha hiç dişimiz yok. Sadece huzursuzluğu var. Ben ha bugün ha yarın diye diye ayları devirdim bir türlü gelmedi
deniz1010 anayimbenn_ inşallah hemen çıkar, bizim iki ay sürdü, daha da gözükmüyor elimle dokunduğumda ucu kesiyor sadece o kadar 🥲