eminemine00 Var mı başından geçen ? Şuan bizim sağ bacak çıkık. Tubingen ortezi takıldı. Kakası üstüne çıkmasın diye belinin etrafına alt değiştirme örtüsü sardım. Ayrıca bez koydum. Süreciniz nasıl geçti ? Tavsiyeleriniz var mı ?
eminemine00 alyazlhaygtt rutin 40 çıkınca kalça kontrolü var o zaman anladık. Ama doktor 2 ay oyaladı bizi 🥴 3 aylık şuan yeni ortopedi doktoruna gidip tedaviye başladık.
alyazlhaygtt @eminemine00 bende bebeğimi götürdüm sol da udrasona göre çıkık çıktı ama ortopedi doktoru muayne ettikten ben sorun görmüyorum dedi bir ay sornasina tekrardan randuvu verdi
eminemine00 alyazlhaygtt başka doktorada götürün bi. Çocuk doktoru 2 ay oyaladı bizi. Şuan yoksa belki tedavi olsaydı erken iyileşmiş olurdu