Moralim çok kötü arkadaşlar günlerdir agliyorum sütüm kesilmek üzere, 50 günlük bebeğim rsv’ye yakalandi hastanede yatıyoruz. Belirtileri öksürük balgam en ciddi belirtide solunum güçlüğü, boğuluyormuş gibi nefes aliyor, bebeklerde cok ciddi bir hastalikmis yetiskinlerde grip seklinde geciyomus, burda hastanede hep küçük bebekler yatiyor bu şikayetten yatiyor, 2 saat önce ciddi solunum sıkıntısı cekti ömrümden ömür gitti. Varmi bu virüse yakalanip iyileşen bana teselli verin coo kötüyüm emmiyor beslenmeyi reddediyor