Zeyzey6645 kızım 18 aylık sabah uyanır uyanmaz ağlayacak bir şey illaki buluyor hiç böyle bir çocuk değildi çok sakindi ama bu 18.ay hiç iyi gelmedi sürekli ağlıyor ve hep bir şeyleri karıştırmak istiyor. İzin vermeyince de bağırarak ağlıyor . Banyo yapmak istemiyor, parka götürsem eve dönmek istemiyor.. istemiyor da istemiyor.. bu aralar böyleyiz 🤦🏻♀️