Çevremde çok insan kundak yap gaz sancısı yaşamaz diyor doktorumuz kalça çıkığı olmasın sıkı sarmadan yapabilirsin dedi ama herkes sımsıkı sar hem geceleri sıçramaz hem düzgün olur vücudu diyorlar.
Kundak sağlıklı mı yapanlar var mı kafam çok karışık