Bir haftadır Kolundaki leke var Dünden beri de sürekli ateşleniyor Ben de ateş düşürücü veriyorum dişinden dolayı olduğunu zannediyorum bileğindeki leke tek başına olduğu için belki 2 yaşındaki kızım severken incitmiştir diye düşündüm Fakat bugün Ayağında da görünce aynısını endişelendim Bu nedir bilenler var mı ağzının kenarı da isilik gibi kızarık oldu öksürüyor Kuru öksürüğü var hafiften Burnu akıyor sürekli huysuz Dünden belli