bnbb Sleepy bionatural kullanıyorum ama çok naylonsu gelmeye başladı yeni üretimleri ve koku var gibi Arkadasımdan molfix almıştım 4 5 adet kullandım memnun kaldım simdi yeni paket molfix aldım ben de
3kedili2bebekli demir2606 YouTube yazın bebek bezi kenar lastikleri çıkarma diye bulursunuz iç lastikler var ya kenarda iz yapan onları tutup hafif bir hareketle çıkarıp atıyorsunuz o kadar
demir2606 3kedili2bebekli ay hiç bilmiyordum söylediğiniz için teşekkürler yarın denicem olursa bunla devam ederim olmazsa molfixe geçerim artık
demir2606 _dfn kenarlarını çıkarmayı hiç akıl edemedim denicem eğer iz yapmazsa devam ederim iz yapmaya devam ederse bende molfixe geçicem sanırım
demir2606 clementine_- sıktığı için oluyor işte yara olucak gibi olmaya başladı yoksa hafif iz olsa umursamıcam
clementine_- demir2606 anladım kuzum çok geçmiş olsun o zaman 1 beden büyük bez takabilirsin 4 numara molfix büyük
defnesmom3 demir2606 sleepy sıkmaz pure baby de sleepynin geniş oluyo şu kullandığı numarayı al çünkü artı bir potluk oluyo orası tam alır bebeğini
Buse59 demir2606 goon marka bebek bezi kullanıyorum e-bebekten aldım 100 tane var için de okadar memnumki molfix den geçtim numune vermişlerdi birde Japon markasi gerçekten çok iyi alın aldırın kızlar pirimayla eşdeğer