Fegas bende bir kimyasal düşükten 3 ay sonra tekrar hamile kaldım.O da maalesef boş gebelikti ve kürtaj oldum.Yumurta sayım çok iyiydi.Bunları yaşarken yumurtlama takvimi ve 2 günde 1 ilişki ile ilerlemiştim.En son kürtajdan sonra artık bebeğim olsun diye ilişkiye girmeyi bıraktım. Sanırım eşimden diye düşünüp sperm testi vermeye karar verdik 15 gün sonraya randevu aldık ve tatile gittik.Regl geciktirici hap 8 gün boyunca içtim,alkol tükettim atladım zıpladım.Dönüş yolunda çok midem bulandı döndükten 1 gün sonra kan testi verdim ve 20bin ile hamile olduğumu öğrendim.Demem o ki ne kadar özen o kadar stres.Unutun bebek yapmayı o kendiliğinden gelecektir bakın bu gerçekten çok önemli çünkü ciddi bir stres yaratıyor eşinizdede sizdede. inşallah en hayırlı zamanda olacaktır🤲🏼