prensesannesi09_ Kızlar sizce kolaymı zormu oluyo ikinci doğum beni korkutuyorlar ikinciler daha zor diye😤😕
bittercikolata__ prensesannesi09_ vala 14 gün önce 2. Dogumumu yaptım hiçte zor değildi normal dogumdu ama ilk kızımda birsuru dikisim vardı bunda iki tane vardı çocuğunu kolayca kucağıma alıp oturup emzirdim öyle soyluyum
prensesannesi09_ bittercikolata__ ayy çok sevindim Rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah ❣️benimde kolay olur inşallah kimi duysam daha zor dedi iyice korktum🤣
bittercikolata__ prensesannesi09_ Ayy yoo bende korkarak gittim ama çok şükür hiç öyle olmadı bide hep iyi ebeler çıksın karsizina oda çok önemli 💜 benim ebem 2. Doğum daha kolay olur ilki gibi zor olmaz dedi🤗
nslhnak prensesannesi09_ 2. Doğumu kolay diyorlar. İlk doğumum normal oldu sadece 2 dikişim vardı aşırı kolaydı bana göre. Ama 2. De kolay olur bence kötü düşünmeyin 🫶
prensesannesi09_ nslhnak benimde sizin gibi kolay oldu ama sancı illa oluyo ama ikinci daha zor olucak diyince herkes çekindim 🤣🤣
prensesannesi09_ bittercikolata__ ayy valla o yönden Devlet ebelerinden korkuyom ya kötü anlattılar o korkumdan ilk kızımı devlette doğurmamak için direndim doğum anım gelmiş olsa bile istemedim 🤣🤣
bittercikolata__ prensesannesi09_ vala ikisinide devlette yaptım ilkinde cahildim tabi ikincide insan daha bilgili oluyor 😂
prensesannesi09_ bittercikolata__ tabi orası doğru ama kesiyorlar ediyorlar kötü davranıyolar dediler bebek gelmişti devletteydim bağıra çağıra acil özele gittim🥰🤣
iki_prensesannesi prensesannesi09_ ikiside sezaryan kişiye göre değişiyor . Ben ikisinde de zorlanmadım
prensesannesi09_ iki_prensesannesi oda doğru ama korkuttular bi kez hamileyim bide en iyisi dedim çevremi dinlemeden sizlere soram🥰