Lre 21 aylıkken. 2 hafta sadece gündüz yatırdım. 2 haftanın sonunda 3 4 gün anlattım. Artık sen burada uyuyacaksın, ben kendimde odamda olacağım. Uyanırsan anne diye seslenirsen hemen geleceğim dedim. Sonra odama geçtim, seslen bakalım dedim, seslendi ve hemen yanına gittim. 4 gün falan da hep bu şekilde açıkladım. Sonra artık odasında yatırdım. İlk 3 gece uyanınca ağladı, birkaç defa uyandı falan ama sonra hemen yanına gittiğimi görünce alıştı.