İyi geceler herkese. 5 aylık oğlumun ilk 3 ayı gaz sancılarıyla geçmişti. 2 ay gece bir uyku rutini oluşturup, düzenli gece uykusuna geçiş sağlamıştık. Gaz problemi bitti rahat nefes alacağız derken son 5 gündür oğlum gece uykusuna geçmiyor. İlk uyutmamızın ardından uyanıyor, içli içli ağlıyor ve hangi yöntemi denersek deneyelim tekrar uyuyamıyor. Saat 12,1 ya da 2’yi görüyoruz. Uykudan katıla katıla ağlayarak uyandıktan sonra kah gülüyor kah ağlıyor. Bu gece acile götürmeyi bile düşündüm ama gün içinde çok da keyifsiz olmadığı İçin vazgeçtik. Diş desem eli sürekli ağzında gezmiyor. Sütüm yetmiyor mu acaba diye sağıp verdim bi sıkıntı görünmüyor. Neden böyle oluyor? Lütfen fikir verin, akıl akıldan üstündür.