Merhaba arkadaşlar benimle aynı olayı yaşayanlar var mı merak ettim.kızım 14 aylık grip oldu.pazartesi doktora gittik ve bronşit olduğunu söyledi.antibiyotik ve buhar verdi.yarın 5.gün ama kızımın hırıltısı hala geçmedi acaba ilaçlar işe yaramadı mı tekrar doktora götüreceğim ama bugun benimle aynı şeyi yaşayanların tecrübelerini merak ettim