nabernabernaber Casual Air modelini kullanıyoruz.Geçen sene 1800-TL’ye aldık.Çok memnunum.Hafifliği,Yol üzerinde sürüşü,kademe duruş pozisyonları, sepetinin büyük olması.Ayrıca bagaja koyarkende tek seferde katlayıp koyabiliyorsun.Eşim indir bindir katla koy çok şikayet ediyor ama bence pratik ve rahat 😆