sadeturkkahvesi11 10 aylık kızım bir aydır hiçbir şey yemiyor ağzını bile açmıyor Instagram da bakıyorum ek gıda sayfalarına bebekleri neler neler yiyor gerçekten hepinizin çocuğu öyle besleniyor mu ağlamak üzereyim artık şarkılar söylüyorum oyunlar oynuyorum yesin diye yok ağzını bile açmıyor kaşık değiştirdim tabak değiştirdim fayda etmiyor anne sütü yok mama içiyor bişey yemediği halde gündüz mama da içmiyor ben ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan var mı lütfen yardım edin ya
bal203 sadeturkkahvesi11 idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi bizdede aynı sorun vardı iki üç ay hiç yemedi kilo almadı
bitboylum sadeturkkahvesi11 14.5 aylık hala yemiyor güne patates kızartması ile başlayıp makarna ile bitiriyoruz. O kadar iyi anlıyorum ki seni maalesef bebekten bebeğe değişiyor
haticess0 sadeturkkahvesi11 bizde 11 aylığız 2 aydır bu şekildeyiz az önce akşam yemeği sundum yemedi ağzında bekletiyor sonra da çıkarıp atıyor çok yoruldum bende sürekli düzelir diyorum yok daha da kötü oluyor
seymaozy sadeturkkahvesi11 tam olarak benim oğlum 10 aylık olduk asla birşey yemiyor kaşık gördü mü ağzını kitliyor direk zorla verirsen ağlar ve tükürür hiç birşey yemiyor o şaşar canım sıkılıyor ki artık belki tadına baksa yiyecek ama direk red var özellikle son iki aydır hiç birşey hazırlamıyorum artık içimden gelmiyor hepsi çöp oluyor oysa neler yapardım yeseydi
Tesla123 Elinizle vermeyi denediniz mi? Kızım da maalesef çok iştahsız. Kaşıkla reddettiği şeyleri elle veriyorum o zaman yiyor. Pilav, makarna, et, tavuk, yumurta. çorba gibi sıvı şeyler hariç bir çok şeyi kaşık kabul etmediğinde elimle yediriyorum.
sadeturkkahvesi11 Tesla123 denemedim pankek yapıp elimle veriyorum aslında ama bi tanesini bile bitirmiyor,yemek yapıyorum çorba yapıyorum yok ona özel bişey yapmıyorum çünkü yemiyor ne yersek ondan teklif ediyorum önce güzel yerdi noldu ben anlamadım hastalık dedim diş dedim düzelir dedim bi ayı geçiyor hala aynı
haticess0 sadeturkkahvesi11 siz gelişimi iyiyse takmayın bebeğiniz kaç kg bizim pek iyi de değil mecbur üstüne düşüyorum ama yokkk gittikçe çok kötü oluyor ağzındaki yemeği yutmasın diye su bile içmiyor
bitboylum sadeturkkahvesi11 işte ona sürekli bir şeyler teklif et yiyecek olarak ben öyle yapıyorum belki bir işe yarar
sadeturkkahvesi11 haticess0 8.500 kg zaten 2.500 kg doğdu of bilmiyorum ya ağlamak üzereyim gece uykusu yok iştah yok sürekli mızmız diştir dedim ama yok yani baya baya böyle çok yoruldum yese de uyumasa yine razıyım
1oglan1kiz 19 aylık tek yediği şey yayla çorbası ve makarna kahvaltı falan asla yapmiyor bakalm memeden kesilince düzelir belki biraz diye bekliyorum
sadeturkkahvesi11 1oglan1kiz evet yayla çorbası seviyor kızımda bende sürekli onu yedirmek istemiyorum işte
limonvarisi Masada sizinle otursun sizi yemek yerken görse veya siz ona hazırladığınız pankeki eline verin size yedirsin sonra belki kendi de ağzına götürmek ister
sadeturkkahvesi11 limonvarisi zaten hep bizimle yiyor ama yok yani eline verince de mıncıklayıp atıyor
limonvarisi Bebekler tarlı şeyleri çok sever meyve aparatların içine mandalina koyabilirsiniz suyunu eme eme belki ister tadını alabilir.
derya0712 Tahlillerinde demire bakildi degil mi? Eger tahliller iyiyse, siz yedirirken onu egleyecek seyler bulun.Ben az biraz ekran veriyordum ancak su son bir haftadir iki tane plastik bardak veriyorum eline icine de yutsa da problem olmayacak seyler koyiyorum.Mesela mercimek,bulgur,maydonoz irmik arpa sehriye gibi gibi.Bir de kasik eline.O onunla oyalanirken -tabi heryere savuruyor onlari- ben ona yediriyorum.Bir de boyle deneyin bakalim.insallah faydasi olur.benimki de yemek yerken cok nazlaniyor cildirtacak gibi oluyor beni su son bir haftadir boyle yapiyoruz.
sadeturkkahvesi11 derya0712 önünde sürekli oyalanacak şeyler oluyor ben ona keza şarkılar oyunlar ama inat ağzını bile açmıyor delirmek üzereyim gece de uyumuyor 3 e kadar ben anlamadım noldu çocuğa