sehna Ben 2.5 ay oldu doğum yapalı adet görüyorum geçen ay ,3 gün leke olarak gördüm bugün yine tan gününde yine oldum normal mi olmak acava
Kuzularinanasi sehna tabiki olmak normal ztn.cunku rahmin temizlenmesi gerekiyor.aksine olmazsaniz rahatsiz olursunuz siskinlik.yapar vs…olmak vucudun duzgun calistigini gosterir
sehna eyberenimo bende bu 2. Çocuğum oluyorum ama düzenli değil mesela geçen ay 3 gün oldum oda leke leke
eyberenimo sehna 1sene düzensizlik olması normal benimde öyle bir uzun sürüyor bir hemen bitiyor bir leke leke geliyor bir çok kanama oluyor canı nasıl isterse doktora gittim birşey çıkmadı normal
aysi9898 5 ay önce doğum yaptım. 3 gün önce regl oldum. İnanılmaz rahatladım. Aksine olmak rahatlatıyor bazısı hemen olur bazısı 9 ay 1 sene sonra hepsi normal
bianneeeee Tabi ki normal canım adet görebilirsin kişiden kişiye değişiyor ama şöyle bişey emzirmiyorsan daha erken değil görürsün
sehna bianneeeee genelde tam tersi emzirmeyen hemen adet görüyo veyazm düzenli emzirmeyen kişiler falan ben tam tersi saat başı yarim saatte bi falam emziriyom ama ben ikk çocuğumda da adet olmuştum
sehna bianneeeee işte diyorum ki baya aktif bisekilde emziriyom ya saat başı yirmi dk bi falan düşünün ama bazi geceler 6 saat uyuyo o ,mm halıyle göğsüm doluyo oyuzden mi adet oldum acaba emzirmedigim süre az diye
bianneeeee Emzirmeyen anne erken adet görür demişim zaten çünkü düzenli emzirme, vücudunuzda daha fazla süt üretimine yardımcı olan prolaktin hormonunun üretilmesine neden olur. Bu hormon da sizin adet görmenizi engeller
zeysel7605 bianneeeee böyle deniliyor. Bende anlayamadım. Çünkü ben sadece anne sütü veriyorum. Ama 47. Günümde regl oldum hemen. Bu işte bir sorun var bence🤭
aycoregim Ben de 3 ay doldugunda olmustum ama hamileligimden once bir hafta surerken bu sefer 3 gun civari durdu. Doktoruma sordugumda da emzirdigin icin baskiliyor o yuzden az goruyorsun demisti
sehna aycoregim eb d aycoregim ben 2.5 ay oldu işte doğum yapalı geçen ay dediğiniz gibi 3 gün oldum şimdi normal adet gibi oldum ikk günün bugün bakalım diğer günler nasıl olur ama olmam ihi ya resmem içim temizleniyor ödemim gider