Canım gel vazgeç bu işten. Benim de iki kedim bir bebeğim var biliyorum bazen çok zor oluyor, bazen bende yetemediğimi düşünüyorum kedilerimin huzuru kaçıyor onlar için üzülüyorum. Ama şunu düşün kedini çok küçükken sahiplenmişsin ailesi olarak bir seni biliyor sen ne kadar mutlu değil desen de sensiz hiç mutlu olmayacak. Bebeğin biraz büyüyünce bu zor günler geçer birbirlerine en iyi arkadaş olurlar. Sizin için en doğru kararı verirsin inşallah.