mom0010 Merhaba kızlar Tost makinası almayı düşünüyoruz. Bende siz kullanıcılara sormak istedim. Siz hangisini kullanıyosunuz ? Memnun musunuz? Ne tavsiye edersiniz ? Şimdiden teşekkürler
50krsvertirreekk mom0010 https://ty.gl/o3ckuze29s7j0 Bunu kullanıyorum acayip iyi eritiyor çok başarılı
50krsvertirreekk mom0010 tabii herşeyi yapıyor balık bile araştırın iyice döküm olduğu için çift tarafı da kullanılıyor ortadan ikiye yatıyo